she better hold him tight and give him all her love

okej, nu var det några dagar sedan jag bloggade så jag tänkte göra det nu.  denna veckan har gått hur segt som helst, men det var väl säkert för att det det var vecka innan lovet och jag kan knappt förklara hur skönt att det är lov nu. herregud. väldigt välbehövligt.
 
igår var jag i sjuntorp och hade en trevlig kväll med ida, nora och ludvig. vi pratade, åt fruktsallad (standard) och kollade på atlantis. det var så jädra länge sedan man kollade på den, fast jag sov lite kanske när vi kollade på den haha.
 
men nu ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på någon film. innan kollade jag på the perks of being a wallflower och jag tyckte att den var väligt bra!
hoppas att ni har en trevlig helg nu!
 


Kommentarer
den allra bästa idan i världen

HAHHAHAHA FAN VILKEN RÄTT BILD

Svar: vaerkligen, haha!
iida

2013-02-16 @ 22:14:23
URL: http://ensomheterida.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0