det största misstaget jag gör är inte att släppa in personer, det är att jag släpper in fel personer

halloj! nej fy, det lät inte bra...
jag sitter i alla fall just nu med datorn i min säng och dricker juice. tror att jag skall kolla på några avsnitt av grey's anatomy (stor kärlek till det programmet ♥)
tidigare idag var jag på överby med min syster, mycket trevligt! jag köpte inte det jag tänkte att jag skulle men fick med mig ett par leggings och en bikini (äntligen hittade jag någon jag tyckte om!) 
vi var som vanligt helt knäppa och alla stirrade på oss, men det är trevligt, jag tycker att det är mysigt. haha, alla andra får väl säga vad de vill. min syster är min bättre hälft, vi är så jävla lika. 
imorgon bär de av på andra äventyr, om de nu blir av, men får väl se. fan, imorgon är det fredag, denna veckan har gått fort, men det har varit kul och härligt!
ska inte tråka ut er för mycket nu..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0