once you're broken there's no way back

hejsan allihopa!
igår kväll blev det en lite spontan tripp till sjuntorp runt nio, där stannade man till runt fem på morgonen, riktigt mysigt och trevligt faktiskt! vi pratade, gjorde en lista, spelade, gick på en promenad, kollade på the human centipede 2 (vilken var en oerhört äcklig film) och bara chillade haha. 
 
när jag kom hem pratade jag med mamma och nicklas som skulle åka iväg till jobbet för att sedan vid sex gå och lägga mig. kan säga att det var ganska skönt att sova, men jag gick upp först en stund vid elva, sedan så sov jag till ett då jag tänkte att det kanske var bra att gå upp. 
 
nu ska jag bara kolla på film och chilla. får väl se om jag åker till sjuntorp senare idag, men skulle inte tro det.
 
hoppas att ni har en underbar dag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0