VÅÅÅÅÅÅÅR!!!!

even if we tried, this would never work.


alla färger ute nu! myyyyyyycket finare än vintern...
jag gick igenom mina bilder och hittade en mongo bild som jag lägger ut längst ner ;)
iaf, visst bli man glad av alla vår tecken, allt grönt, allt som blommar och ,sist men inte minst, min födelsedag, för att jag vet, när min födelsedag kommer är det vår påriktigt! och jag vet att allt är kbry, men kbry?
så jävla mycket skolarbete.... JAG HATAR DET!
imorgon är det fredag :DDDDDDDD
jaja, gåt tu gow ;)
skolarbetet ropar... jag iggar en stund till och kollar på tv tjockar mig med, chips, festis(!?), kinder maxi och kola nappar....... jag ska nämligen sluta med godis. :.(
inte så länge tror jag, men jag ska det.


mongobilden.....

/bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0