jaaaaaaaaaa

det här är en sak jag inte kan berätta, du måste förstå själv..


idag har jag varit i stan med mamma och handlat saker att ha på sig till konfan,
skor, scarf, bh, tights, osv :)
3dagarkvar

japp, inte så mycket mer, men så det ser yt så kommer det att vara dåligt väder på konfan, det ska regna hela veckan :(

jag har varit lite duktig och pluggat, på allt utom musiken och vi har prov imorgon, MEN JAG HAR GLÖMT ALLT I SKOLAN, vafan ska jag göra? jag kan inte någonting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag kommer seriöst få IG! gaaah! någon som vet om man kan jobba upp sig till ett G på nästa termin?

aja, nu för jag skita i allt och gå till sängen....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0