k

you go down, this time i won't save you.
i fall out of love with you.

äsch, jag gör en sådan här jag också, det kanske gör så att jag kommer igång med bloggandet? ;o

dag 1 : presentation av mig.
dag 2 : min familj.
dag 3 : mina fobier.
dag 4 : två saker jag älskar.
dag 5 : mina närmaste vänner.
dag 6 : det jag ogillar.
dag 7 : det jag gillar.
dag 8 : mina intressen.
dag 9 : en begåvning jag har.
dag 10 : nåt som gör mig glad.
dag 11 : nåt som gör mig ledsen.
dag 12 : mitt paradis.
dag 13 : ord jag använder ofta.
dag 14 : den viktigaste saken.
dag 15 : min högsta dröm.
dag 16 : fem sanningar om mig.
dag 17 : detta saknar jag.
dag 18 : favoriträtt.
dag 19 : det här ångrar jag.
dag 20 : min syn på livet.
dag 21 : en stund att minnas.
dag 22 : mitt självförtroende.
dag 23 : personliga åsikter.
dag 24 : ett minne jag vill glömma.
dag 25 : bästa låt.
dag 26 : nått/nån som förändrat mitt sätt att leva.
dag 27 : mina komplex.
dag 28 : nåt jag gillar med mig själv.
dag 29 : någon jag saknar.
dag 30 : ett avslutande stycke.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0