jaaaapp





jag ska faktiskt försöka blogga igen, jag kan ju inte träna eller nåt med gipset :'(
aja, jag ska göra ida gillar och ida gillar inte, får se om det funkar ;p


roliga videor på youtube så man dör av skratt,
till exempel hittade jag dessa på youtube idag http://www.youtube.com/watch?v=OOVeDwFLd1Q&feature=autoplay&list=SL&index=4&playnext=1 

och

http://www.youtube.com/watch?v=-fmwxaBjFGM&feature=BF&list=SL&index=3

hahaha ;DDD

konfaläger, lite småtöntigt jag vet, men det är faktiskt kul ! ;))

TANDBORSTAR:DDDDDD jag älskar tandborstar, det är så skönt att borsta tänderna :D




gips, det är skit jobbigt att sova med gips!! jag vänder mig as ofta på natten
och nu vaknar jag av att det gör jätte ont, det gör mig arg >;(

att jag inte har någon sladd till mobilen som kopplas till datorn,
men jag ogillar i allmänheten inte sladdar överhuvud taget !


aja, hoppas bloggningen går bra nu då ;)

/bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0